duminică, 22 august 2010

Poligloaba


Săptămâna care a trecut ar fi trebuit să fie deosebită de cele anterioare din două motive. Obositoare, pentru că erau ultimele zile înaintea concediului multaşteptat, iar lipsa de chef era cam cât deficitul nostru bugetar actual, şi plină de evenimente, pentru că trebuia să fac faţă repetiţiilor zilnice în vederea foarte apropiatei noastre (a corului SOUND) participări la Festivalul Internaţional de Muzică Corală de la Ohrid.
În ciuda, aştepărilor mele pesimiste, săptămâna a trecut extrem de repede şi, pe alocuri, agreabil, iar nerăbdarea cu care aştept plecarea într-un nou turneu îmi este umbrită doar de faptul că acum mă întâmplu nehotărâtă în faţa mormanului de haine şi alte acareturi necesare oricarui călător cu pretenţii şi cărora ar trebui să le găsesc loc în geamantan.
Ei bine, într-una dintre serile târzii când mi fixasem ca azimut drumul cel mai scurt spre farfuria cu mâncare aburindă care mă aştepta acasă, m-am urcat intr-un tramvai, făcându-mă comodă într-unul dintre scaunele soioase din plastic, greu încercate de călătorii transportului în comun.
La prima staţie s-a urcat unu’, beat coca-cola, cu sticla îndesată haiduceşte la cingătoare, cu o poală a cămăşii scoasă dandy - chic din pantaloni, însoţit de o soaţă ce călca incert în urma lui. Inutil să descriu cum aerul, şi aşa fierbinte, s-a amestecat instantaneu cu aroma beţiviei ăluia, cauzându-mi senzaţii de vertij şi o arecare agitaţie la nivelul stomacului.
Timp de două staţii a sporovăit intr-una folosind un limbaj nerticulat adecvat situaţiei neandertaliene în care se afla, pipăindu-şi constant sticla înfiptă voiniceşte în cureaua pantalonilor şi bombănindu-şi vârtos consoarta, iar când tramvaiul a intrat în staţie, s-a ridicat bălăbănindu-se şi i-a strigat bărbăteşte - imperativ acesteia:
- Get off, n-auzi fă? Get off!
Până data viitoare, să trăiţi frumos

3 comentarii: