vineri, 27 martie 2009

Fiti bineveniti!

Soaielezbianveniu my friends! (cum ar spune un prieten de-al meu). În traducere motamo', aceste vorbe înseamnă "Fţti bineveniţi, mai, dragilor!" Acesta se vrea a fi un blog cu o oarecare doză de umor şi voie bună. Sper să îmi iasî întra-adevăr aşa, căci sunt sigură că de aceste două bunuri de larg consum nu o să ne săturam niciodată şi nici nu o să se epuizeze, având în vedere că noi, românii, suntem un izvor nesecat de umor şi, nu degeaba, râdem pe seama oricui ne oferă ocazia. Am să cer rabdare, totuşi, celor care vor fi având curiozitatea să vadă ce mai aberează unii pe bloguri şi am să îi invit să mă mai viziteze şi în zilele următoare pentru a vedea cum se amuză oamenii de rând. Până data viitoare, să trăiţi frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu