luni, 27 aprilie 2009

Cum se pupă fluturii?

Mi-aduc aminte cu mare drag, că, pe când eram mici, cu ciungă-n păr şi stăteam cea mai mare parte a timpului în casă, pentru că părinţii depuneau eforturi pentru dezvoltarea ţărişoarei noastre întru preamărirea comunismului, obişnuiam să ne jucăm şi să inventăm tot felul de jocuri. Eu şi cu fraţii mei, bineînţeles, căci mai există şi un reprezentant de sex masculin care împărtăşeşte un ADN similar celui deţinut de sora mea şi de mine ( în această ordine, căci el este mezinul).

Aşadar, unul dintre aceste jocuri se petrecea seara când mergeam la culcare, dar nu numai. Eu şi cu soră-mea împărţeam aceeaşi cameră că, deh, eram de acelaşi sex, în timp ce frate-miu, privilegiatul, avea o cameră numai pentru el.

Aşadar, în loc de noapte bună, ne pupam cum se pupă fluturii, cu genele. Pentru cei perverşi care se gândesc deja la alte porcoşenii, vreau să menţionez că era un lucru foarte inocent, copilăresc, frăţesc şi fără strop de erotism. Ne gâdilam ochii reciproc, cu genele celuilalt, clipind foarte des.

Având în vedere că şi fratele meu şi sora mea au câte doi metri de gene fiecare, putând stârni oricând invidia atroce a tuturor posesoarelor de gene false, eu eram cea mai câştigată. Ne distra cumplit treaba asta.

Mi-am adus recent aminte de ea, dar şi de sărutul eschimoşilor, care, cică, şi-ar freca nasurile unul de celălalt, cam ca în filmuleţul de aici:

Cum unul dintre cele mai la îndemână metode coercitive era gâdilatul, mai ales pentru mine care eram şi sunt îngrozitor de gâdilicioasă, era normal să apelăm la această formă de distracţie şi s-o fructificăm din plin. Pentru noi era foarte amuzant şi inocent, în ciuda valenţelor pe care le-am descoperit la acest sărut în pragul adolescenţei şi ulterior.

Azi am căutat pe net să văd dacă şi alţii se mai pupau ca fluturii pe ochi şi am aflat, cum era de aşteptat, că da, se practică la scară largă, dar în alt context şi în alte părţi ale corpului. Pentru cei mai jucăuşi, alte informaţii interesante pot găsi aici.

Până data viitoare, să trăiţi frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu